דף הבית » מידע מקצועי » ספלאש פארק המים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

ספלאש פארק המים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-04-27 09:19:00+02:00

מהו פארק המים ספלאש אילת?

פארק המים ספלאש אילת הוא אחד מפארקי המים הפופולריים בעולם. ממוקם בעיר היפה אילת, ישראל, Splash Eilat הוא מקום נהדר לבלות בו יום כיף בשמש. הפארק כולל מגוון אטרקציות הכוללות בריכת גלים, נהר עצל, מגלשת מים ועוד. עם הנופים המדהימים של הים האדום ומגוון הפעילויות הרחב, ספלאש אילת הוא מקום נהדר לבלות בו יום עם המשפחה והחברים.

מה המחירים בפארק המים ספלאש אילת?

המחירים בפארק המים ספלאש אילת משתנים בהתאם לסוג הכרטיס שתרכשו. לכרטיס ליום בודד המחיר 99 ש"ח למבוגרים ו-79 ש"ח לילדים. לכרטיס ליומיים המחיר 149 ש"ח למבוגרים ו-119 ש"ח לילדים. לכרטיס לשלושה ימים המחיר 199 ש"ח למבוגרים ו-159 ש"ח לילדים. לכרטיס לארבעה ימים המחיר 249 ש"ח למבוגרים ו-199 ש"ח לילדים.

אילו אטרקציות זמינות בפארק המים ספלאש אילת?

בפארק המים ספלאש אילת יש מגוון רחב של אטרקציות להנאת המבקרים. הפארק כולל בריכת גלים, נהר עצל, מגלשת מים ועוד. בפארק יש גם מגוון מסעדות ומזני חטיפים, כמו גם חנות מתנות. המבקרים יכולים ליהנות גם ממגוון פעילויות, כמו כדורעף חופים, כדורסל ועוד.

אילו שירותים נוספים מציעה פארק המים ספלאש אילת?

פארק המים ספלאש אילת מציע גם מגוון שירותים למבקרים. בפארק מגוון אפשרויות השכרה, כולל ביתנים, שמשיות ועוד. הפארק מציע גם מגוון חבילות כמו חבילות יום הולדת, חבילות לחברות ועוד. המבקרים יכולים לרכוש גם מזכרות ומתנות בחנות המתנות של הפארק. פארק המים Splash Eilat הוא מקום נהדר לבלות בו יום כיף בשמש. עם הנופים המדהימים של הים האדום ומגוון הפעילויות הרחב, ספלאש אילת הוא מקום נהדר לבלות בו יום עם המשפחה והחברים. עם מגוון האטרקציות, המסעדות והשירותים שלה, Splash Eilat בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת לכל המבקרים.

דילוג לתוכן