דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי

Apple ID הוא חלק חשוב מהמערכת האקולוגית של אפל. זה מאפשר לך לגשת לכל השירותים של אפל, כולל ה-App Store, iTunes Store, iCloud ועוד. אבל מה אם אין לך כרטיס אשראי? האם אתה עדיין יכול לפתוח חשבון Apple ID? התשובה היא כן! אתה יכול לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי. כך:

1. צור מזהה אפל

הצעד הראשון הוא יצירת מזהה אפל. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר Apple ID ולחיצה על הלחצן "צור את Apple ID שלך". תתבקש לספק את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.

2. אמת את כתובת הדוא"ל שלך

לאחר שיצרת את ה-Apple ID שלך, תצטרך לאמת את כתובת הדוא"ל שלך. אפל תשלח לך אימייל עם קישור שעליו תצטרך ללחוץ על מנת לאמת את חשבונך.

3. בחר אמצעי תשלום

כשתתבקש לבחור אמצעי תשלום, בחר "ללא". זה יאפשר לך לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי.

4. התחל להשתמש ב-Apple ID שלך

לאחר אימות כתובת הדוא"ל שלך ובחרת אמצעי תשלום, תוכל להתחיל להשתמש ב-Apple ID שלך. תוכל לגשת לכל השירותים של אפל, כולל ה-App Store, iTunes Store, iCloud ועוד.

השוואה מהירה

שיטה דורש כרטיס אשראי?
אתר Apple ID לא
חנות אייטיונס כן
חנות אפליקציות כן

כפי שאתה יכול לראות, אפשר לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר Apple ID ובחירה ב"ללא" כאמצעי התשלום שלך.

דעה אישית

אני חושב שזה נהדר שאפל מאפשרת למשתמשים לפתוח חשבון Apple ID ללא כרטיס אשראי. זה מקל על אנשים שאין להם גישה לכרטיס אשראי להשתמש בשירותים של אפל. זוהי גם דרך מצוינת להורים לשלוט בהוצאות ילדיהם ב-App Store וב-iTunes Store.

דילוג לתוכן