דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשחזר את סיסמת Apple ID

כיצד לשחזר את סיסמת Apple ID

כיצד לשחזר את סיסמת Apple ID

מבוא

אם שכחת את סיסמת Apple ID שלך, אל תדאג. אתה יכול לאפס אותו בקלות ולהחזיר גישה לחשבון שלך. במאמר זה, נדריך אותך לאורך השלבים לאיפוס סיסמת Apple ID שלך.

שלבים לאיפוס סיסמת Apple ID שלך

שלב 1: בקר בדף חשבון Apple ID

הצעד הראשון הוא לבקר בדף חשבון Apple ID. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאתר Apple ID ולחיצה על "שכחת מזהה Apple או סיסמה?" קישור.

שלב 2: הזן את מזהה Apple שלך

ברגע שאתה בדף חשבון Apple ID, תצטרך להזין את ה-Apple ID שלך. זוהי כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון Apple ID שלך.

שלב 3: בחר שיטה לאיפוס הסיסמה שלך

לאחר שהזנת את ה-Apple ID שלך, תתבקש לבחור שיטה לאיפוס הסיסמה שלך. אתה יכול לבחור לאפס את הסיסמה שלך באמצעות שאלות האבטחה שלך, או שאתה יכול לבחור לאפס את הסיסמה שלך באמצעות כתובת דוא"ל או מספר טלפון המשויכים לחשבון Apple ID שלך.

שלב 4: ענה על שאלות האבטחה שלך

אם תבחר לאפס את הסיסמה שלך באמצעות שאלות האבטחה שלך, תצטרך לענות עליהן בצורה נכונה. אם אינך זוכר את התשובות לשאלות האבטחה שלך, תוכל לבחור לאפס את הסיסמה שלך באמצעות כתובת דוא"ל או מספר טלפון המשויכים לחשבון Apple ID שלך.

שלב 5: צור סיסמה חדשה

לאחר שענית על שאלות האבטחה שלך או סיפקת כתובת דוא"ל או מספר טלפון המשויכים לחשבון Apple ID שלך, תתבקש ליצור סיסמה חדשה. הקפד ליצור סיסמה חזקה שתזכור.

שלב 6: אמת את זהותך

לאחר שיצרת סיסמה חדשה, תצטרך לאמת את זהותך. זה נעשה על ידי הזנת קוד אימות שיישלח לכתובת האימייל או למספר הטלפון המשויכים לחשבון Apple ID שלך.

סיכום

אם שכחת את סיסמת Apple ID שלך, אל תדאג. אתה יכול לאפס אותו בקלות ולהחזיר גישה לחשבון שלך. לשם כך, בקר בדף חשבון Apple ID, הזן את ה-Apple ID שלך, בחר שיטה לאיפוס הסיסמה, ענה על שאלות האבטחה שלך, צור סיסמה חדשה ואמת את זהותך. למידע נוסף, תוכל לצפותבסרטון הדרכה זה.

דילוג לתוכן