דף הבית » מוצרי אפל » כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

מהו שלט של Apple TV?

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה במכשיר הזרמת Apple TV. זהו מכשיר כף יד קטן המשמש לשליטה ב-Apple TV, המאפשר למשתמשים לנווט בתפריטים, לבחור תוכן ולשלוט בהפעלה. השלט תוכנן להיות קל לשימוש ואינטואיטיבי, עם כמה לחצנים לניווט בתפריטים ולבחירת תוכן.

אילו תכונות יש לשלט של Apple TV?

לשלט של Apple TV יש כמה תכונות בסיסיות. יש לו משטח מגע לניווט בתפריטים, מיקרופון לפקודות קוליות וכמה כפתורים לשליטה בהפעלה. יש לו גם כמה כפתורים לשליטה בעוצמת הקול והגדרות אחרות. לשלט יש גם כמה חיישנים, כמו מד תאוצה וג'ירוסקופ, המאפשרים לו לזהות תנועה ולהגיב בהתאם.

כמה עולה שלט של Apple TV?

העלות של שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם והיכן הוא נרכש. בדרך כלל, העלות של שלט של Apple TV נע בין 19 ל-59 דולר. עלות השלט תלויה גם אם מדובר בדגם חדש או מחודש. דגמים מחודשים בדרך כלל זולים יותר מדגמים חדשים.

איפה אני יכול לקנות שלט של Apple TV?

ניתן לרכוש שלט של Apple TV ממגוון קמעונאים, הן באינטרנט והן בחנות. אפל מוכרת את השלט ישירות מהאתר שלה, כמו גם מהחנויות הקמעונאיות שלה. ניתן לרכוש את השלט גם מקמעונאים של צד שלישי, כמו אמזון ובסט ביי.

שאלות ותשובות

האם אוכל להשתמש בשלט של Apple TV עם מכשירים אחרים?

לא, השלט של Apple TV מיועד לשימוש רק עם מכשירי סטרימינג של Apple TV. זה לא תואם למכשירים אחרים.

האם אוכל להשתמש באייפון כשלט של Apple TV?

כן, אתה יכול להשתמש באייפון שלך כשלט של Apple TV. ניתן להשתמש באפליקציית Apple TV באייפון כדי לשלוט במכשיר הסטרימינג של Apple TV.

האם יש לטעון את השלט של Apple TV?

לא, אין צורך לטעון את השלט של Apple TV. הוא מופעל על ידי שתי סוללות AAA, שאמורות להספיק למספר חודשים.

סיכום

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה במכשיר הזרמת Apple TV. זהו מכשיר כף יד קטן המשמש לשליטה ב-Apple TV, המאפשר למשתמשים לנווט בתפריטים, לבחור תוכן ולשלוט בהפעלה. העלות של שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם והיכן הוא נרכש. בדרך כלל, העלות של שלט של Apple TV נע בין 19 ל-59 דולר. ניתן לרכוש את השלט ממגוון קמעונאים, הן באינטרנט והן בחנות. בנוסף, אתה יכול להשתמש באייפון שלך כשלט של Apple TV. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן