דף הבית » מידע מקצועי » מחיר המבוך אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר המבוך אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-04-29 04:56:00+02:00

מהו המבוך אילת?

המבוך אילת הוא פארק הרפתקאות חיצוני הממוקם בעיר אילת, ישראל. זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית ומציעה מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. הפארק כולל מגוון של מבוכים, מסלולי מכשולים, קווי מיקוד ועוד. זוהי דרך נהדרת לבלות יום בחוץ וליהנות קצת.

מה אפשר לעשות במבוך אילת?

המבוך אילת מציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. יש מבוכים בגדלים ורמות קושי שונות, מסלולי מכשולים, קווי זיפ ועוד. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות גיבוש צוות, כגון חץ וקשת, פיינטבול ועוד. הפארק מציע גם מגוון של אוכל ומשקאות להנאת המבקרים.

כמה עולה לבקר במבוך אילת?

המבוך אילת מציע מגוון אפשרויות כרטיסים למבקרים. כרטיס ליום בודד עולה 80 ש"ח למבוגרים ו-60 ש"ח לילדים. כרטיס ליומיים עולה 140 ש"ח למבוגרים ו-100 ש"ח לילדים. כרטיס משפחתי (לשני מבוגרים ושני ילדים) עולה 250 ₪. הפארק מציע גם הנחות לקבוצות של 10 ומעלה.

מה עוד כדאי לדעת על מבוך אילת?

המבוך אילת פתוח שבעה ימים בשבוע, בין השעות 9:00-17:00. הפארק סגור בחגים יהודיים. המבקרים צריכים גם להיות מודעים לכך שהפארק אינו נגיש לכיסאות גלגלים.

תשובות ושאלות

מה זה המבוך אילת?

המבוך אילת הוא פארק הרפתקאות חיצוני הממוקם בעיר אילת, ישראל. זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית ומציעה מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים.

מה אפשר לעשות במבוך אילת?

המבוך אילת מציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. יש מבוכים בגדלים ורמות קושי שונות, מסלולי מכשולים, קווי זיפ ועוד. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות גיבוש צוות, כגון חץ וקשת, פיינטבול ועוד.

כמה עולה לבקר במבוך אילת?

כרטיס ליום בודד עולה 80 ש"ח למבוגרים ו-60 ש"ח לילדים. כרטיס ליומיים עולה 140 ש"ח למבוגרים ו-100 ש"ח לילדים. כרטיס משפחתי (לשני מבוגרים ושני ילדים) עולה 250 ₪. הפארק מציע גם הנחות לקבוצות של 10 ומעלה.

מה עוד כדאי לדעת על המבוך אילת?

המבוך אילת פתוח שבעה ימים בשבוע, בין השעות 9:00-17:00. הפארק סגור בחגים יהודיים. המבקרים צריכים גם להיות מודעים לכך שהפארק אינו נגיש לכיסאות גלגלים.

סיכום

המבוך אילת הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בישראל. הוא מציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים, לרבות מבוכים, מסלולי מכשולים, קווי מיקוד ועוד. הפארק מציע גם מגוון של אוכל ומשקאות להנאת המבקרים. המבוך אילת מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, כאשר כרטיסים ליום בודד עולים 80 ₪ למבוגרים ו-60 ₪ לילדים. הפארק פתוח שבעה ימים בשבוע, בין השעות 9:00-17:00, וסגור בחגים יהודיים. המבקרים צריכים גם להיות מודעים לכך שהפארק אינו נגיש לכיסאות גלגלים.

דילוג לתוכן