דף הבית » מידע מקצועי » אקווה סטאר אילת מחיר – מדריך מקיף

אקווה סטאר אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-04-28 19:10:00+02:00

מה זה אקווה סטאר אילת?

אקווה סטאר אילת הוא יעד תיירותי פופולרי הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל. זהו פארק מים המציע מגוון אטרקציות הכוללות מגלשות, בריכות ובריכת גלים. הפארק כולל גם מגוון מסעדות וחנויות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

מחירי כניסה

מחירי הכניסה לאקווה סטאר אילת משתנים בהתאם לתקופת השנה ולסוג הכרטיס הנרכש. בעונת השיא המחיר לכרטיס ליום בודד הוא 99 ₪ למבוגרים ו- 79 ₪ לילדים. בעונת השיא המחיר לכרטיס ליום בודד הוא 79 ₪ למבוגרים ו- 59 ₪ לילדים.

מחירי מזון

אקווה סטאר אילת מציעה מגוון אפשרויות אוכל, לרבות מזון מהיר, חטיפים וארוחות מלאות. מחירי המזון משתנים בהתאם לסוג המזון הנרכש. למשל ארוחת המבורגר עם צ'יפס ושתייה עולה 35 ש"ח ואילו ארוחת פיצה עם שתייה עולה 45 ש"ח.

מחירים אחרים

בנוסף למחירי כניסה ואוכל, אקווה סטאר אילת מציעה גם מגוון שירותים ושירותים נוספים. לדוגמה, המבקרים יכולים לשכור לוקר ב-20 ₪ ליום, או לשכור ביתן ב-150 ₪ ליום. המבקרים יכולים לרכוש גם מזכרות ומתנות מחנות המתנות של הפארק, במחירים הנעים בין 10 ל-50 ₪.

הנחות ומבצעים

אקווה סטאר אילת מציעה מגוון הנחות ודילים למבקרים. לדוגמה, המבקרים יכולים לרכוש כרטיס עונתי ב-199 ₪, המאפשר להם לבקר בפארק כמה פעמים שהם רוצים במשך שנה שלמה. הפארק מציע גם הנחות לקבוצות של 10 ומעלה, וכן הנחות לקשישים ואנשי צבא.

שעות פארק

אקווה סטאר אילת פתוח בין השעות 10:00-18:00 בכל ימות השבוע. הפארק סגור בחגים יהודיים, ועשוי להיסגר מוקדם בימים מסוימים עקב מזג אוויר סגרירי. אקווה סטאר אילת היא מקום נהדר לבלות בו את היום עם המשפחה והחברים. עם מגוון האטרקציות, המסעדות והחנויות שלו, יש משהו לכל אחד. הקפד לבדוק את מחירי הכניסה, האוכל ושאר המחירים לפני הביקור, כדי שתוכל לתכנן את התקציב שלך בהתאם.

דילוג לתוכן