דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם טל

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם טל

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם טל

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם טל

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם תל היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בלב ירושלים. מדובר בעסק משפחתי שמגיש פיצה טעימה כבר למעלה מ-20 שנה. המסעדה ידועה במתכונים הייחודיים והטעימים שלה, הנעשים מחומרי גלם טריים ושילוב מיוחד של תבלינים. המסעדה מציעה גם מגוון רחב של מנות אחרות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים.

תַפרִיט

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם תל מציעה מגוון רחב של פיצות, לרבות פיצות בסגנון איטלקי קלאסי, פיצות גורמה ופיצות מיוחדות. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים, כריכים וקינוחים. התפריט כולל גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

מקום

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם תל ממוקם בלב ירושלים, בסמוך לעיר העתיקה. המסעדה נגישה בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה זמינה. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, ומציעה שירותי משלוחים וטייק אאוט.

אַטמוֹספֵרָה

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם תל יש אווירה נעימה שמתאימה לארוחת ערב משפחתית או לבילוי לילי עם חברים. המסעדה מעוטרת בציורי קיר ויצירות אמנות צבעוניות, והצוות ידידותי וקשוב. למסעדה יש גם בר מלא, המגיש מגוון של בירות, יינות וקוקטיילים.

סיכום

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם תל היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בלב ירושלים. המסעדה ידועה במתכונים הייחודיים והטעימים שלה, הנעשים מחומרי גלם טריים ושילוב מיוחד של תבלינים. המסעדה מציעה גם מגוון רחב של מנות אחרות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים. המסעדה נגישה בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה זמינה. למסעדה יש גם אווירה נעימה המושלמת לארוחת ערב משפחתית או לבילוי לילי עם חברים. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן