דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה סניף בית הכרם – פיצה טעימה באילת

ביג אפל פיצה סניף בית הכרם – פיצה טעימה באילת

ביג אפל פיצה סניף בית הכרם – פיצה טעימה באילת

ביג אפל פיצה סניף בית הכרם – פיצה טעימה באילת

ביג אפל פיצה סניף בית הכרם הינו פיצה טעימה הממוקמת באילת, ישראל. מסעדה זו מציעה מגוון רחב של פיצות, מגבינה קלאסית ופפרוני ועד לטעמים ייחודיים יותר כמו פסטו וחצילים. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים. האווירה נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום מצוין לארוחת ערב משפחתית או לבילוי לילי עם חברים. התפריט בסניף Big Apple Pizza בית הכרם נרחב ומגוון. המסעדה מציעה פיצות קלאסיות כמו גבינה, פפרוני ומרגריטה, כמו גם טעמים ייחודיים יותר כמו פסטו וחצילים. הפיצות עשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות לשלמות. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים. האווירה בסניף ביג אפל פיצה בית הכרם נינוחה ומזמינה. המסעדה מעוצבת בצבעים עזים וריהוט מודרני, המשרה אווירה חמימה ומזמינה. הצוות ידידותי וקשוב, דואג שלכל לקוח תהיה חוויה נעימה. המחירים בסניף ביג אפל פיצה בית הכרם סבירים. הפיצות נעות בין 15-30 שקלים, תלוי בגודל ובתוספות. הסלטים והצדדים נעים בין 10-20 שקלים, והקינוחים נעים בין 5-10 שקלים. המסעדה מציעה גם מגוון הנחות ומבצעים, מה שהופך אותה למקום מצוין לארוחה בתקציב נמוך. האוכל בסניף ביג אפל פיצה בית הכרם טעים. הפיצות עשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות לשלמות. הסלטים פריכים ומלאי טעם, והקינוחים מתוקים ודקדנטיים. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין ומשקאות קלים. לסיכום, סניף Big Apple Pizza בית הכרם הוא מקום מצוין לפיצה טעימה באילת. התפריט רחב ומגוון והמחירים סבירים. האווירה מזדמנת ומזמינה, והצוות ידידותי וקשוב. האוכל טעים, והמסעדה מציעה מגוון הנחות ומבצעים. אם אתם מחפשים פיצה טעימה באילת, סניף ביג אפל פיצה בית הכרם הוא המקום ללכת אליו.

תַפרִיט

  • פיצות: גבינה, פפרוני, מרגריטה, פסטו, חצילים
  • סלטים: קיסר, יווני, קפרזה
  • דפנות: לחם שום, מקלות מוצרלה, צ'יפס
  • קינוחים: עוגת גבינה, טירמיסו, בראוניז
  • משקאות: בירה, יין, משקאות קלים

אַטמוֹספֵרָה

בסניף ביג אפל פיצה בית הכרם אווירה נינוחה ומזמינה. המסעדה מעוצבת בצבעים עזים וריהוט מודרני, המשרה אווירה חמימה ומזמינה. הצוות ידידותי וקשוב, דואג שלכל לקוח תהיה חוויה נעימה.

מחירים

המחירים בסניף ביג אפל פיצה בית הכרם סבירים. הפיצות נעות בין 15-30 שקלים, תלוי בגודל ובתוספות. הסלטים והצדדים נעים בין 10-20 שקלים, והקינוחים נעים בין 5-10 שקלים. המסעדה מציעה גם מגוון הנחות ומבצעים, מה שהופך אותה למקום מצוין לארוחה בתקציב נמוך.

סיכום

ביג אפל פיצה סניף בית הכרם הוא מקום מצוין לפיצה טעימה באילת. התפריט רחב ומגוון והמחירים סבירים. האווירה מזדמנת ומזמינה, והצוות ידידותי וקשוב. האוכל טעים, והמסעדה מציעה מגוון הנחות ומבצעים. אם אתם מחפשים פיצה טעימה באילת, סניף ביג אפל פיצה בית הכרם הוא המקום ללכת אליו. למידע נוסף על המסעדה, בדוק את ערוץ היוטיוב שלהם.

דילוג לתוכן