דף הבית » מוצרי אפל » כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

מהו שלט של Apple TV?

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה בנגן המדיה של Apple TV. מדובר במכשיר כף יד קטן שמתחבר ל-Apple TV באמצעות בלוטות' ומאפשר למשתמשים לשלוט במכשיר מרחוק. השלט כולל משטח מגע, כפתורים לניווט ומיקרופון לפקודות קוליות. יש לו גם סוללה נטענת מובנית שיכולה להחזיק עד שלושה חודשים בטעינה אחת.

כמה עולה שלט של Apple TV?

העלות של שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם והיכן הוא נרכש. הדגם האחרון של השלט של Apple TV, שלט Siri, נמכר בסביבות $59.99. ניתן למצוא דגמים ישנים יותר של השלט, כגון Apple TV Remote (דור שני) ושלט Apple TV (דור שלישי) במחיר נמוך של $19.99.

היכן לקנות שלט של Apple TV

ניתן לרכוש שלטים של Apple TV מ-Apple Store, כמו גם מקמעונאים אחרים כמו Best Buy, Walmart ואמזון. ניתן לרכוש אותם גם ישירות מאתר האינטרנט של אפל.

מה כלול בשלט של Apple TV?

בעת רכישת שלט של Apple TV, הוא יגיע עם השלט עצמו, כבל טעינה ומדריך למשתמש. המדריך למשתמש יספק הוראות כיצד להגדיר ולהשתמש בשלט.

אילו אביזרים נוספים זמינים עבור Apple TV?

בנוסף לשלט של Apple TV, ישנם מגוון אביזרים אחרים הזמינים עבור Apple TV. אלה כוללים מגוון מארזים, מעמדים ותליונים, כמו גם מגוון בקרי גיימינג.

האם אוכל להשתמש בשלט של Apple TV עם מכשירים אחרים?

השלט של Apple TV מיועד לשימוש בלעדי עם ה-Apple TV. הוא אינו תואם למכשירים אחרים, כגון מכשירי iPhone, iPad או Mac.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בשלט של Apple TV עם מכשירי Apple אחרים?

ת: לא, השלט של Apple TV תוכנן לשימוש בלעדי עם ה-Apple TV. זה אינו תואם למכשירים אחרים של אפל, כגון מכשירי iPhone, iPad או Mac.

ש: מה כלול בשלט של Apple TV?

ת: בעת רכישת שלט של Apple TV, הוא יגיע עם השלט עצמו, כבל טעינה ומדריך למשתמש. המדריך למשתמש יספק הוראות כיצד להגדיר ולהשתמש בשלט.

ש: האם יש אביזרים אחרים זמינים עבור Apple TV?

ת: כן, בנוסף לשלט של Apple TV, ישנם מגוון אביזרים אחרים הזמינים עבור Apple TV. אלה כוללים מגוון מארזים, מעמדים ותליונים, כמו גם מגוון בקרי גיימינג.

סיכום

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה בנגן המדיה של Apple TV. העלות של שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם והמקום שבו הוא נרכש, כאשר הדגם האחרון נמכר בסביבות 59.99 דולר. ניתן לרכוש שלטים של Apple TV מ-Apple Store, כמו גם מקמעונאים אחרים כמו Best Buy, Walmart ואמזון. בעת רכישת שלט של Apple TV, הוא יגיע עם השלט עצמו, כבל טעינה ומדריך למשתמש. בנוסף לשלט של Apple TV, ישנם מגוון אביזרים אחרים הזמינים עבור ה-Apple TV, כגון מארזים, מעמדים ותליונים, כמו גם בקרי משחקים. השלט של Apple TV מיועד לשימוש בלעדי עם ה-Apple TV ואינו תואם להתקנים אחרים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן